İstanbul Ofis Taşımacılığı

İstanbul Ofis Taşımacılığı
17.11.2020
54

Hemen ARA
0 532 313 59 55


Ofis taşımacılığı üzerinde oldukça fazla durulması gereken önemli bir konudur. Gelirlerini kişisel ofislerinden elde eden kişiler için ofis içerisindeki malzemeler oldukça kıymetlidir. Bu nedenle ofis taşımacılığı işlemleri için tecrübeli ve işine hakim firmalar tercih edilmelidir. Ofis içerisindeki eşyaların paketlenmesi, araç içerisine yerleştirilmesi ve taşınma süreci içerisindeki güvenliği tamamen firmaya aittir. Ekip olarak gerçekleştirilen bu taşımacılık işleminde alınan kararlar çok önemlidir. Ekip içerisinde eksper ve geri kalan birçok işlem için uzman kişiler bulunur. Bu kişilerin aldığı kararlar adım adım gerçekleştirilmeli ve bir plana göre hareket edilmelidir. Bu nedenle ekip çalışmasına yatkın olan ve planları uygulama alanında düzenli firmalar seçilmelidir.

 

İstanbul Ofis Taşıma

İstanbul ofis taşıma işlemleri için firmamızı tercih edebilir ve kendinize güvenli bir hizmet sağlayabilirsiniz. Kişiler bu işlemler için sorumluluğun çoğunu kendisi üstlenmek isteyebilir. Bu yaptıkları ile maliyeti azaltmayı ev bütçelerine katkı sağlamayı amaçlayabilirler. Ancak nakliye alanın tecrübesiz kişilerin planlamalarında hataların oluşma olasılığı çok fazladır. Taşıma işlemlerinde oluşacak her hata eşyalara gelecek zarar anlamına gelir. Kişiler maliyeti azaltmayı amaçlarken daha fazla bir fatura ile karşılaşabilir ve eşyalarının hasar almasına neden olabilirler. Güvenli bir taşımacılık hizmeti için firmamız iletişime geçebilir ve eşyalarınızı hasarsız bir şekilde taşıyabilirsiniz. Taşınma işlemleri süresince eşyalarına hassasiyet gösterecek firmamız ile memnun kalacaksınız.

Ofis Taşıma Yapan Firmalar

Ofis taşıma yapan firmalar zaman geçtikte artmış ve piyasada yerini almıştır. Bu alanda bilgi sahibi olmayan ve klasik taşıma yolları ile sizlere bu hizmeti sunan birçok firma mevcuttur. Bu firmalar ile gerçekleştirilen taşımacılık hizmetleri sonucunda müşteriler, ne yazık ki geri dönülmeyecek hasarlarla sonuç alabilirler. Firmamız taşıma hizmeti vermeden önce ofisinize gelerek eşyaların detaylı bir incelemesini gerçekleştirilir. İncelemesi gerçekleştirilen eşyalar listelenir ve karşılıklı imzalanacak sözleşme ile sigorta kapsamına dahil edilir. Bazı firmalar maliyetlerini azaltmak amacı ile hala eksper hizmetini sunmamakta ve müşterileri mağdur etmektedir. Ancak firmamızdan alacağınız hizmet süresi içerisinde, ofis içerisinde bulunan tüm malzemeler sigorta kapsamına dahil edilir.

Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis taşıma fiyatları ile ilgili detaylı bir araştırma gerçekleştirdiğiniz zaman firmamızın fiyatları ilginizi çekecektir. Kişilerin ilgisinin uygun fiyatlara yönelik olduğunu gözlemliyor ve bunun bilince bir fiyat listesi oluşturuyoruz. Taşıma hizmetlerinde kişiler uygun fiyatlara öncelik verirken, kaliteli bir taşıma hizmeti de alabiliyorlar. Firma olarak müşterilerimize daima profesyonel bir taşıma hizmeti sunuyor ve kaliteli taşımacılığı garanti ediyoruz. Müşterilerimize karşı bütçe dostu bir politika izlesek bile kaliteyi ana prensip olarak ele alıyoruz. Taşınma işlemleri içerisinde ekip olarak yer almanın öneminin farkındayız ve çalışmalarımızda ekiplerimizle bulunuyoruz. Ekiplerimiz içerisinde taşınma esnasında ihtiyaç duyulabilecek her alanda uzman kişiler yer alıyor. Montajlama, paketleme ve taşıma gibi her alanda uzman kişilerden hizmet almak için firmamızla iletişime geçebilirsiniz.

Kurumsal Ofis Taşıma

Kurumsal ofis taşıma hizmetleri içerisinde dikkat edilmesi gereken birçok farklı nokta bulunur. Ofis içerisindeki malzemeler oldukça hassas ve kırılgan olabilir. Kırılgan parçalara yönelik özel olarak hassasiyet gösteren bir firma ile taşıma işlemi gerçekleştirilmelidir. Firma eşyaların paketlenmesi, araç içerisine konumlandırılması ve yeni adrese taşınması gibi birçok işlemi hassasiyet ile gerçekleştirilmelidir. Taşınma işlemlerinde en çok sorun olan durumlardan birisi de ürünlerin kaybedilmesidir. Bu nedenle taşıma hizmeti alınacak firmanın bilinçli olması gereklidir. Taşıma hizmetinden önce taşınacak eşyaların detaylı bir listesi firmamız tarafından çıkarılır. Bu listenin bir kopyası da müşterilere temin edilir. Kişiler taşınan eşyalarını liste üzerinden takip edebilirler.

İstanbul Kurumsal Ofis Taşıma

İstanbul kurumsal ofis taşıma işlemleri için aynı şehir içerisindeki nakliye işlemlerinizde yanınızda bulunuyoruz. Firma olarak yalnızca İstanbul içerisinde değil, şehirlerarası ofis taşımacılık hizmetlerinde de sizlere yardımcı oluyoruz. Aynı şehir içerisinde gerçekleşen nakliye işlemlerine bazı firmalar yeterli kadar özen göstermez. İstanbul, trafiğin oldukça yoğun olduğu ve yolculuğun zaman kaybettirdiği şehirlerden birisidir. Bizler firma olarak taşıma işlemleri öncesinde detaylı bir planlama gerçekleştiriyoruz. Taşıma hizmetinin saatini, aracını ve güzergahını planlarda belirtiyoruz. Bu detaylar ile birlikte yol esnasında harcanan zamandan kazanıyor ve sizlere hızlı bir taşımacılık hizmeti sunuyoruz. Kolay, pratik ve hızlı bir taşımacılık hizmeti için firmamızla irtibat kurabilirsiniz.

Ofis Eşyası Depolama

Ofis eşyası depolama hizmeti firmamız tarafından müşterilerin taleplerine yönelik sunduğumuz bir hizmettir. Hizmet hakkında merak ettiklerinizi sormak için telefon numaramızı arayabilirsiniz. Klasik taşıma hizmetlerinin yanı sıra verdiğimiz depolama hizmeti ile kataloglarımızda farklı seçenekler bulunduruyoruz, her ihtiyaca uygun hizmet bünyemizde yer alıyor. Müşterilerimize sunduğumuz hizmetleri uygun fiyatla sunarken, daima öncelikli olarak tercih ediliyoruz. Eşya depolama hizmeti, belirli bir süreliğine ofisini kapatmak ya da ara vermek isteyen kişiler tarafından tercih edilir. Bu hizmetin ana prensibi kişilerin eşyalarının belirli bir alan içerisinde, güven sağlanarak muhafaza edilmesidir. Herhangi bir depoda yapılan depolama işlemi yerine tercih edilen bu işlem, eşyaların hasarsız olarak muhafaza edilmesini sağlar.

Ofis Depolama

Ofis depolama hizmeti kişilerin ofislerindeki fazlalık eşyaları belirli bir alanda tutma ihtiyacından dolayı gelişmiştir. Sektörde henüz yeni olarak yer alan bu hizmet, her firma tarafından müşterilere sunulmaz. Yenilikleri takip eden ve müşterilerinin her hizmetini yerine getirmeye çalışan firma olarak, bizler bu hizmeti sizlere güvenle sunuyoruz. Ofis taşımacılık hizmeti alınırken aşağıdaki adımlar uygulanır;

  • Firmamız ile irtibat kurmak ve hizmet hakkında bilgi almak,
  • Hizmet için talep oluşturmak ve randevu saati belirlemek,
  • Belirlenen randevu saatinde firmamız eksperlerinin gelmesi ve eşyaların listelenmesi,
  • Listelenen eşyaların sigorta kapsamına dahil edilmesi,
  • Eşyaların özenle paketlenerek hijyenik depolarda tutulması.

İstanbul En İyi Ofis Taşıma Firmaları

İstanbul en iyi ofis taşıma firmaları ile ilgili bir araştırma gerçekleştirdiniz ve alanında en iyi olan firmamızla karşılaştınız. Firma olarak daima sektörde en iyiyi hedefleyen bir çalışma prensibini benimsiyoruz. En iyi olmak için yapmamız gereken sorumlulukları biliyor ve müşterilerimize verdiğimiz hizmeti özenle gerçekleştiriyoruz. Müşterilerin üzerindeki taşınma sorumluluğunu hafifletmeyi amaçlarken, onlara kolay bir taşımacılık hizmeti sağlıyoruz. Diğer firmaların aksine firmamız, çalışma esnasında bazı detaylara dikkat eder. Bu detaylar aşağıdaki gibidir;

  • Taşıma işlemi öncesinde planlama gerçekleştirilmesi,
  • Sigortalama hizmetinin ücretsiz sunulması,
  • Müşterilerin daima ulaşacağı iletişim numaralarının sunulması,
  • Sektördeki bütün taşıma modellerinin firmamız bünyesinde bulunması.

Şehirlerarası Ofis Taşımacılığı

Şehirlerarası ofis taşımacılığı hizmeti oldukça büyük bir zahmet gerektirir. Bu hizmeti almak isteyen kişi, sorumlulukları kendisi üstlenmeye çalışır ise zarara uğrama ihtimali yüksektir. İşinde tecrübeli ve uzman ekiplerle çalışan firmamız, nakliye işlemleri esnasında eşyalarınızı sigorta kapsamı dahiline alacaktır. Eşyalarınız nakliye esnasında olası bir zarar görür ise sorumluluğu firmamız üstlenecek ve sizlerin bir zararı olmayacaktır. Taşıma işlemleri öncesinde bu hizmeti vermek için firmamızla bir sözleşme imzalanır. Sözleşme içerisinde eşyaların detaylı bir listesi bulunur. Kişiler, nakliye hizmetinin ardından da eşyaları listeden kontrol edebilir ve kendilerine kolay bir hizmet alabilirler. Firmamız ile iletişime geçerek, randevu oluşturabilir ve ofis taşımacılığı hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Bu hizmetimiz müşterilerin taleplerine yönelik bir hizmettir. Bu hizmetimiz hakkında bilgi almak için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.

Tabiki kurumsal ofis taşımacılığıda firmamız tarafından yapılmaktadır. Şayet ki bir çok dikkat edilmesi gereken nokta ve bir çok dikkat edilmesi gereken eşya vardır. Firmamız bu konuda hassasiyet gösterir ve müşteri memnuniyetini önde tutar.

İlçe ve illere göre değişiklik göstermekte olduğu gibi, bir çok kurumsal firmalara ofis taşıma hizmeti sağlamış bulunuyoruz. Daime Profesyonel bir hizmet sunmanın gururu ile, detaylı bilgi için lütfen iletişimden bizim ile irtibata geçmeniz halinde size dönüş sağlayabiliriz.

Ziyaretçi Yorumları

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Whatsapp
Yazıcıoğlu Müşteri Hizmetleri
Yazıcıoğlu Müşteri Hizmetleri
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabiliriz?